Procedura de comandă
Comenzile se pot transmite online, prin intermediul Coşului de cumpărături, prin e-mail sau prin telefon.
Pentru comenzile online, este necesară crearea unui cont. Pentru a simplifica procedura de creare a contului, clientul se poate loga cu oricare dintre adresele de e-mail aferente conturilor de Google, Facebook sau Microsoft. Informaţiile personale şi adresele de livrare se completează şi se actualizează de către Client.
Cărţile alese se adaugă în coşul de cumpărături, care se poate vizualiza şi modifica. După finalizarea comenzii, clientul va primi un e-mail de confirmare din partea Editurii.
Prin finalizarea comenzii, clientul garantează ca toate informaţiile furnizate sunt reale şi corecte, în caz contrar va suporta consecintele acestor erori: comenzi întârziate, plăţi refuzate, etc.
Editura Casa îşi rezervă dreptul de a refuza o comandă în urma transmiterii unei notificări prealabile adresate clientului, fără a exista obligaţii între părţi şi fără ca vreo parte să pretindă orice fel de daune, în următoarele situaţii:
informaţii incomplete sau eronate ale clientului
livrări multiple nepreluate
în cazul plăţilor online, tranzacţii eşuate, datorate inclusiv neacceptării plăţii de către banca emitentă a cardului clientului
Modalităţi de transport
Clientul poate alege dintre următoarele modalităţi de transport:
1. Curier rapid - livrare la domiciliu, durata transportului 2-4 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. În cazul plăţilor cu card bancar, durata transportului se calculează din momentul confirmării plăţii. Cost: 20 lei.
Pentru comenzile cu valoare de peste 250 lei, transportul este gratuit pe teritoriul României.
2. Livrare în Easybox, durata transportului 2-4 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. După sosirea coletului în Easybox, clientul este informat prin sms de acest lucru, iar coletul este ținut timp de 36 de ore timp în care clientul are accest nelimitat la boxă. După expirarea celor 36 de ore, coletul este returnat. Cost 17 lei.
3. Preluare colet la sediul editurii (Oradea, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 1, orar L-J 8.00-16.00, V 8.00-14.00).
Modalităţi de plată
Plata la livrare. Plata se efectuează în sistem ramburs în momentul preluării comenzii de la curier. În cazul preluării coletului de la sediul editurii plata se face în numerar.
Online – plată cu cardul de debit/credit. Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi numele înscris pe card, codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe banda cu semnătura proprietarului. Pentru siguranţa plătilor online, Editura Casa utilizează serviciile prestatorului de plăţi mobilpay™.
Returnarea produselor
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor (cutie, plic etc.).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
SC Editura Casa SRL va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii SC Editura Casa SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
SC Editura Casa SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Editura Casa SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele necesare returnării. Clientul intelege odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur.
Returnarea coletelor din Easybox
În cazul în care un client care a ales modalitatea de transport cu livrare în easybox și nu a ridicat coletul timp de 36 de ore de la sosirea acestuia, coletul se returneaza la destinatar. Clientul poate cere o noua livrare, caz în care va mai achita o dată cheltuieli de transport. În cazul în care clientul a platit comanda prin card bancar și dorește să fie rambursat, editura îi va rambursa contravaloarea comenzii fără a include cheltuielile de transport.